آشنایی با بهترین هتل های جزیره قشم ، جزیره رویاها
نوشته شده توسط : gheirati

جزیره قشم یکی از بزرگترین و پربازدید ترین جزیره ها در خلیج فارس است. این جزیره با بافت قدیمی و سنتی خود باعث شده است که یکی از مقاصد پر طرفدار و شلوغ در ایران در همه فصل ها باشد. این جزیره نیز دارای هتل هایی می باشد که کلیه امکانات را دارا می باشند و می توانید برای اقامتی بی نظیر و راحت به آن ها مراجعه کنید. در این قسمت نیز شما را با بهترین هتل های جزیره قشم آشنا می کنیم. با وبلاگ های هتل همراه ما باشید:

هتل آپارتمان آرش قشم

هتل آپارتمان آرش، هتلی 3 ستاره ای است که در سال 1395 در جزیره زیبای قشم بنا شده است. این هتل 3 ستاره در زمینی به مساحت 400 متر مربع واقع شده که دارای 3 طبقه و 12 واحد اقامتی می باشد. همه اتاق های این هتل مجهز به کلیه امکانات رفاهی و همچنین ظرفیت های مختلف می باشند. هتل آپارتمان آرش با قرار گیری در مرکز شهر موجب شده است تا به برخی از اماکن تاریخی و گردشگری دسترسی بسیار راحتی داشته باشد. با اقامت در این هتل می توانید اقامتی راحت در مکانی بسیار آرام را تجربه کنید.

هتل آپارتمان 2 ستاره سما 2

هتل آپارتمان 2 ستاره سما 2 هتلی است که در سال 1394 در قشم تاسیس شده است. این هتل دوستاره در محیطی بسیار آرام و همچنین بهترین منطقه قشم واقع شده است. هتل آپارتمان سما 2 دارای 4 طبقه می باشد که تعداد 16 واحد اقامتی را در خود جای داده است. این هتل آپارتمان با توجه به موقعیت مکانی خوب خود دسترسی بسیار راحتی به مراکز خرید دارد. همچنین با پیمودن مسیر کوتاهی می توان به ساحل زیبا جزیره قشم دسترسی پیدا کرد.

هتل الوند 1 قشم

در سال 1394 در جزیره بسیار زیبای قشم هتل به نام هتل الوند 1 تاسیس شد. این هتل نیز دارای 3 طبقه می باشد که تعداد 25 باب اتاق را در بر گرفته است. اتاق های این هتل مجهز به کلیه امکانات رفاهی می باشند. این هتل 3 ستاره با توجه به موقعیت مکانی خوب، دسترسی بسیار راحتی به مراکز خرید و اسکله شهید ذاکری دارد. یکی از ویژگی های خوب این هتل امکان پذیرش 24 ساعته آن می باشد. با اقامت در این هتل می توانید اقامتی راحت و دلچسب در هتل بسیار شیک و مدرن را تجربه کنید.

هتل ستاره مارینا 1 قشم

یکی از هتل های قدیمی در جزیره قشم، هتل 1 ستاره مارینا 1 می باشد و در بین بهترین هتل های جزیره قشم قرار دارد. این هتل در سال 1391 تاسیس شده و سپس در سال 1396 به دلیل ارائه خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل مارینا 1 قشم دارای 2 ساختمان می باشد که یک طبقه می باشند و در فضایی بسیار بزرگ قرار دارند. این هتل در مکانی واقع شده است که دسترسی بسیار راحتی به دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی قشم دارد.

هتل کیمیا 4 قشم

یکی از هتل های زیبای قشم که در سال 1392 تاسیس شده است، هتل کیمیا 4 می باشد. این هتل شامل 5 طبقه می باشد که 44 واحد اقامتی را در خود جای داده است. موقعیت مکانی خوب این هتل باعث شده است تا بتوان به مراکز خرید و برخی اماکن تفریحی دسترسی بسیار راحتی داشته باشد. هتل کیمیا 4 با طراحی بی نظیر و شیک و همچنین امکاناتی که ارائه داده است، موجب شده است تا تمامی نیاز هایی که مسافران در طول سفر به آن احتیاج دارند برطرف شود.

هتل ۲ ستاره پارک قشم

هتل ۲ ستاره پارک قشم در فاصله بسیار نزدیک به دریا و در بلند ترین نقطه جزیره زیبا قشم افتتاح گردیده است این هتل دارای ۳۴ واحد اقامتی با ظرفیت های متنوع و امکانات رفاهی مطلوب آماده میزبانی از میهمان گرامی در هر ساعت از شبانه روز می باشد. ظرفیت واحدهای اقامتی شامل دوتخته، سه تخته و چهار تخته با چیدمانی تمیز و مرتب است. واحدهای اقامتی نیز بسیار دلباز با نورگیرعالی و امکانات خوب آماده میزبانی از میهمانان گرامی می باشد.  هزینه‌ی مناسب هتل و محیط زیبا، تمیز و سرسبزش از دیگر دلایل محبوبیت این هتل بین مسافران قشم است.

هتل ۳ ستاره پرشیا

هتل ۳ ستاره پرشیا از هتل های بسیار شیک و لوکس جزیره قشم می باشد. این هتل سال ۱۳۹۶ در ۵ طبقه و ۷۴ واحد اقامتی با امکانات رفاهی مطلوب افتتاح گردیده است. این هتل آپارتمان از نظر دسترسی به مراکز خرید و مراکز تفریحی و توریستی موقعیت مناسبی دارد. هتل آپارتمان لوکس پرشیا با اتاق‌های مجهز و پرسنل با تجربه‌اش اقامت خوشی را برای مهمانان رقم می‌زند.

هتل ۳ ستاره آرکا قشم

هتل ۳ ستاره آرکا قشم در سال ۱۳۹۷ با هدف جلب رضایت میهمانان شروع به کار نموده است. این مجموعه با داشتن واحد های اقامتی با سطح امکانات بالا مجهز به خدمات vip و طراحی های شیک علاوه بر تمیز و نوساز بودن، چشم انداز بسیار زیبا رو به دریا را فراهم آورده. هتل آرکا قشم از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار راحتی به مراکز خرید و همچنین ساحل دارد. اگر به نظافت و تمیزی اطرافتان اهمیت می دهید توصیه می کنیم حتما اقامت در این هتل را امتحان کنید زیرا واحد های اقامتی با تخت و تشک استاندارد، ملحفه های سفید و تمیز و رعایت نکات بهداشتی اقامتی بسیار لذت بخش برای میهمانان گرامی به ارمغان می آورد.





:: برچسب‌ها: اقامت , هتل های جزیره قشم , جزیره قشم , وبلاگ ها هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: